Postępowanie zakończone.
Uwaga!
W dniu 12 maja 2017 r. o godz. 8:45 Zamawiający informuje, że uległ zmianie załącznik nr 10 do SIWZ – przedmiary robót. Dlatego też każdy Wykonawca, który pobrał ze strony BIP Gminy Secemin przedmiotowy załącznik przed tym terminem zobowiązany jest do jego ponownego pobrania. Szczegóły w pliku "Informacja o zmianie załącznika do SIWZ".
W dniu 18 maja 2017 r. Zamawiający zamieścił odpowiedzi na pytania Wykonawców. Szczegóły w pliku "Odpowiedzi na pytania Wykonawców".
W dniu 18 maja 2017 r. o godz. 14:05 Zamawiający informuje, że uległ zmianie SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ – wzór umowy. Dlatego też każdy Wykonawca, który pobrał ze strony BIP Gminy Secemin przedmiotowe załączniki przed tym terminem zobowiązany jest do ich ponownego pobrania. Szczegóły w pliku "Odpowiedzi na pytania Wykonawców".
W dniu 19 maja 2017 r. o godz. 14:25 Zamawiający informuje, że uległ zmianie załącznik nr 10 do SIWZ – przedmiary robót. Dlatego też każdy Wykonawca, który pobrał ze strony BIP Gminy Secemin przedmiotowy załącznik przed tym terminem zobowiązany jest do jego ponownego pobrania. Zamawiający dokonał aktualizacji 2 przedmiarów robót ("Kanalizacja deszczowa, przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne" oraz "Instalacje wewnętrzne"). W przedmiarach tych dodano KRN-ery. Zakres przedmiarów nie uległ zmianie.
W dniu 22 maja 2017 r. o godz. 15:10 Zamawiający informuje, że uległ zmianie termin składania ofert z 26 maja 2017 r. na 31 maja 2017 r. W związku z powyższym uległo zmianie ogłoszenie zamieszczone na BZP i SIWZ w przedmiotowym zakresie. Dlatego też każdy Wykonawca, który pobrał ze strony BIP Gminy Secemin przedmiotowe załącznik przed tym terminem zobowiązany jest do ich ponownego pobrania. Szczegóły w pliku "Informacja o zmianie terminu składania ofert".
W dniu 25 maja 2017 r. o godz. 15:50 Zamawiający zamieścił odpowiedzi na pytania Wykonawców. W związku z dodaniem dwóch nowych pytań (pytanie 5 i 6) uległ aktualizacji plik „Odpowiedzi na pytania Wykonawców”. Dlatego też każdy Wykonawca, który pobrał ze strony BIP Gminy Secemin przedmiotowy plik przed tym terminem zobowiązany jest do jego ponownego pobrania. Szczegóły w pliku "Odpowiedzi na pytania Wykonawców".
W dniu 29 maja 2017 r. o godz. 10:40 Zamawiający zamieścił odpowiedzi na pytania Wykonawców. W związku z dodaniem nowego pytania (pytanie 7) uległ aktualizacji plik „Odpowiedzi na pytania Wykonawców”. Dlatego też każdy Wykonawca, który pobrał ze strony BIP Gminy Secemin przedmiotowy plik przed tym terminem zobowiązany jest do jego ponownego pobrania. Szczegóły w pliku "Odpowiedzi na pytania Wykonawców" i w pliku "Załącznik do odpowiedzi na pytania Wykonawców".
W dniu 31 maja 2017 r. Zamawiający zamieścił informację z sesji otwarcia ofert. Szczegóły w pliku "Informacja z sesji otwarcia ofert".
W dniu 31 maja 2017 r. Zamawiający zamieścił informację o unieważnieniu postępowania. Szczegóły w pliku "Informacja o unieważnieniu postępowania".
Przewodniczący
Stałej Komisji Przetargowej
Daniel Marczak