Postępowanie zakończone.
Uwaga!
W dniu 16 sierpnia 2017 r. Zamawiający zamieścił informację z sesji otwarcia ofert. Szczegóły w pliku "Informacja z sesji otwarcia ofert".
W dniu 16 sierpnia 2017 r. Zamawiający zamieścił informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty. Szczegóły w pliku "Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty".
W dniu 16 sierpnia 2017 r. Zamawiający podpisał umowę z Wykonawcą.
Przewodniczący
Stałej Komisji Przetargowej
Daniel Marczak
- ( Zalacznik_nr_3_do_SIWZ___oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.doc 1,4,0 kB )
- ( Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 7,9,1 kB )
- ( Informacja_z_sesji_otwarcia_ofert.pdf 4,9,7 kB )
- ( Zalacznik_nr_2_do_SIWZ___wzor_umowy.pdf 4,5,8 kB )
- ( SIWZ.pdf 6,2,0 kB )
- ( Zalacznik_nr_1_do_SIWZ___formularz_ofertowy.doc 1,5,3 kB )
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
- Daniel Marczak
- Informację wprowadził:
- Daniel Marczak
- Data wytworzenia:
- 2017-08-04
- Data publikacji:
- 2017-08-04
- Data ostatniej zmiany:
- 2017-08-16