Uwaga!
w dniu 06.06.2018 roku dokonano zmiany treści zapytania ofertowego
oraz załączników nr 1 i nr 2
W dniu 21 czerwca 2018 r. Zamawiający zamieścił informację z sesji otwarcia ofert. Szczegóły w pliku "Informacja z sesji otwarcia ofert".
W dniu 22 czerwca 2018 r. Zamawiający zamieścił protokół z postępowania . Szczegóły w pliku "Protokół z postępowania na udzielenie zamówienia na dostawę i montaż urządzeń zabawowych".
- ( Odpowiedzi_na_zapytania_Oferentow.pdf 1,9,0 kB )
- ( Informacja_z_sesji_otwarcia_ofert.pdf 9,6,6 kB )
- ( Informacja_o_zmianie_tresci_zapytania_fertowego.pdf 1,2,6 kB )
- ( Zalacznik_nr_2_-_druk_OFERTA.docx 2,7 kB )
- ( Zalacznik_nr_1-_Opis_przedmiotu_zamowienia_.pdf 4,9,6 kB )
- ( Zapytanie_ofertowe_-AKTUALIZACJA.pdf 4,6,7 kB )
- ( Zalacznik_nr_2_-_druk_OFERTA-_AKTUALIZACJA.docx 1,1,4 kB )
- ( Protokol_z_postepowania_na_udzielenie_zamowienia_na_dostawe_i_montaz_urzadzen_zabawowych.pdf 5,5,9 kB )
- ( Przedmiar.pdf 1,0,6,3 kB )
- ( Zalacznik_Nr_3_-_wzor_umowy.pdf 3,9,2 kB )
- ( Zapytanie_ofertowe_..pdf 2,1,8,8 kB )
- ( Zalacznik_nr_1-_Opis_przedmiotu_zamowienia_-AKTUALIZACJA.pdf 4,9,6 kB )
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- ug
- Data wytworzenia:
- 2018-05-24
- Data publikacji:
- 2018-05-24
- Data ostatniej zmiany:
- 2018-07-10