Drodzy Wykonawcy,
informuję, że w dniu 17.01.2019 r. zostało zamieszczone zaktualizowane zapytanie ofertowe na Zakup i dostawę tonerów na potrzeby Gminy Secemin. Zmiany nastąpiły pod poz. nr 7 oraz 14 - zostało uaktualnione zapotrzebowanie oraz nazwa urządzenia. Dołączono również do kosztorysu ofertowego kolumnę "wartość brutto", dlatego też proszę Wykonawców o zaktualizowanie ofert i przygotowanie ich do dnia 21.01.2019 r. do godz. 13.00.
Edyta Wlodarska
Przewodnicząca Stałej Komisji Przetargowej
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- ug
- Data wytworzenia:
- 2019-01-11
- Data publikacji:
- 2019-01-11
- Data ostatniej zmiany:
- 2019-01-22