Zarządzenie Wójta Nr 33/2013 z dnia 26 lipca 2013 roku

 

Załącznik Nr 3

WÓJT GMINY SECEMIN

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE KIEROWNICZE

STANOWISKO PRACY

W Gminnym Zespole Ekonomiczno Administracyjnym Szkół w Seceminie,

w jednostce Organizacyjnej Gminy Secemin

Na stanowisku Kierownik Gminnego Zespołu Ekonomicznego Administracyjnego Szkół w Seceminie

  1. Wymagania niezbędne:

    1. Obywatelstwo polskie

    2. niekaralność za przestępstwa umyślne

    3. wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub prawnicze

    4. staż pracy 5 lat na samodzielnym stanowisku

    5. znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o systemie oświaty, Karta Nauczyciela, prawa administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, rachunkowości i księgowości budżetowej i ustawy o zamówieniach publicznych

    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku

  1. Wymagania dodatkowe:

    1. dobra organizacja pracy i łatwość w nawiązywaniu kontaktów

    2. umiejętność pracy w zespole

    3. umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych, znajomość komputera

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      1. kierowanie Zespołem GZEAS zgodnie z przepisami kodeksu pracy i przepisami dotyczącymi funkcjonowania prowadzonej jednostki organizacyjnej

      2. sprawowanie nadzoru nad placówkami oświatowymi w zakresie spraw finansowych i administracyjnych

      3. organizowanie obsługi finansowo – księgowej placówek oświatowych

      4. dysponowanie przyznanymi w budżecie gminy środkami finansowymi

      5. bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości GZEAS-u oraz podległych placówek oświatowych

      6. współpraca z kuratorium w zakresie nadzoru pedagogicznego

      7. sprawdzenie pod względem zgodności z prawem statutów placówek

  1. Warunki pracy i płacy na podstawie przepisów ustawy o [pracownikach samorządowych oraz na podstawie kodeksu pracy, określone w umowie o pracę i zakresie czynności

 

  1. Wymagane dokumenty:

    1. życiorys (CV)

    2. list motywacyjny

    3. dokument poświadczający wykształcenie – kserokopia

    4. dokument potwierdzający tożsamość – kserokopia

    5. kwestionariusz osobowy

    6. oświadczenie o niekaralności o przestępstwa popełnione umyślnie

    7. zaświadczenie i stanie zdrowia (wydane przez lekarza posiadającego uprawnienia z zakresu medycyny pracy)

    8. dokumenty potwierdzające staż pracy

Oferty należy składać w terminie do dnia 28.11.2007 do godz. 1500

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej Kandydaci będą informowani przez Dział Kadr Urzędu Gminy Secemin

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.secemin.eobip.pl Biuletynu Informacji Publicznej.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Secemin lub pocztą na adres Urząd Gminy Secemin 29-145 Secemin, ul. Struga 2, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne kierownicze stanowisko w Gminnym Zespole Ekonomiczno Administracyjnym Szkół w Seceminie”

Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV) powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z dnia 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.

Secemin dn. 14.11.2007

WÓJT GMINY

JÓZEF BUJAK

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
admin
Data wytworzenia:
2007-11-16
Data publikacji:
2007-11-16
Data ostatniej zmiany:
2007-11-19

attach_file Załączniki