Plan zagospodarowania przestrzennego - 2006r.
Urząd Gminy Secemin
ul. Struga 2, 29-145 Secemin
tel. (34) 355 60 17, (34) 355 60 77,
fax. (34) 390 68 60
www.secemin.pl
Karta Informacyjna Nr RG-27
Tytuł: Podział nieruchomości
I. Podstawa Prawna
-
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jt. Dz. U. Nr 102, poz. 651 z 2010 r. ze zm.;
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 roku w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663 z 2004r.);
- Art.104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego(jt. Dz. U. Nr 98, poz.1071 z 2000 r. ze zm.);
II. Wymagany wniosek
Formularz wniosku dostępny jest:
III. Załączniki do wniosku
-
- Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.
- Wykaz zmian gruntowych.
- Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej.
- Mapę z projektem podziału przyjętą do zasobu Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej we Włoszczowie.
IV. Dokumenty do wglądu
Brak
V. Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej
VI. Termin załatwienia sprawy
Wydanie decyzji następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku.
VII. Miejsce załatwienia sprawy
Adres: Urząd Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin
pokój 5a, tel. (34) 399 57 33
Pracownik: Aneta Bladziak
VIII. Godziny pracy
Pn. - Pt. 730 - 1530
IX. Tryb odwoławczy
Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, za pośrednictwem Wójta Gminy Secemin, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
X. Uwagi
-
- Wniosek właściciela działki o wydanie decyzji zatwierdzającej podział należy złożyć po uzyskaniu pozytywnej opinii w formie postanowienia o zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniem planu miejscowego. Karta informacyjna nr 20
- Wnioski wraz załącznikami składa się w sekretariacie Urzędu Gminy Secemin pok. Nr 13 – II piętro.
- W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
- Uprawomocnienie się decyzji następuje po 14 dniach od daty jej doręczenia stronom, w przypadku nie odwołania się od decyzji.
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- ug
- Data wytworzenia:
- 2012-02-28
- Data publikacji:
- 2012-02-28
- Data ostatniej zmiany:
- 2021-07-12