Plan zagospodarowania przestrzennego - 2006r.

herbUrząd Gminy Secemin
ul. Struga 2, 29-145 Secemin
tel. (34) 355 60 17, (34) 355 60 77,
fax. (34) 390 68 60
www.secemin.pl


Karta Informacyjna Nr RG-27


Tytuł: Podział nieruchomości


I. Podstawa Prawna

    • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jt. Dz. U. Nr 102, poz. 651 z 2010 r. ze zm.;
    • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 roku w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663 z 2004r.);
    • Art.104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego(jt. Dz. U. Nr 98, poz.1071 z 2000 r. ze zm.);

 


II. Wymagany wniosek

Formularz wniosku dostępny jest:

    • w wersji papierowej w Referacie Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - pokój nr 5 (parter)
    • w formie elektronicznej - wzór wniosku ikonka word ikona pdf

 


III. Załączniki do wniosku

    • Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.
    • Wykaz zmian gruntowych.
    • Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej.
    • Mapę z projektem podziału przyjętą do zasobu Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej we Włoszczowie.

 


IV. Dokumenty do wglądu

Brak


V. Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej


VI. Termin załatwienia sprawy

Wydanie decyzji następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku.


VII. Miejsce załatwienia sprawy

Adres: Urząd Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin

pokój 5a, tel. (34) 399 57 33
Pracownik: Aneta Bladziak


VIII. Godziny pracy

Pn. - Pt. 730 - 1530


IX. Tryb odwoławczy

Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, za pośrednictwem Wójta Gminy Secemin, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.


X. Uwagi

    • Wniosek właściciela działki o wydanie decyzji zatwierdzającej podział należy złożyć po uzyskaniu pozytywnej opinii w formie postanowienia o zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniem planu miejscowego. Karta informacyjna nr 20
    • Wnioski wraz załącznikami składa się w sekretariacie Urzędu Gminy Secemin pok. Nr 13 – II piętro.
    • W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
    • Uprawomocnienie się decyzji następuje po 14 dniach od daty jej doręczenia stronom, w przypadku nie odwołania się od decyzji.

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
ug
Data wytworzenia:
2012-02-28
Data publikacji:
2012-02-28
Data ostatniej zmiany:
2021-07-12