Uchwała Nr XXXVI/234/14 z dnia 27 czerwca 2014 roku

WÓJT GMINY SECEMIN

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

                  W Urzędzie Gminy Secemin ul. Struga 2, 29-145 Secemin w referacie Spraw Obywatelskich Organizacyjnych Oświaty i Zdrowia na stanowisku: inspektor ds. informacji niejawnych i obronnych w wymiarze 1/2 etatu w Urzędzie Gminy Secemin :

1.      Wymagania niezbędne:

a)      1. obywatelstwo polskie

b)     2. niekaralność za przestępstwa umyślne

c)      3. wykształcenie wyższe techniczne

d)      4. znajomość przepisów z zakresu: ochrony informacji niejawnych, spraw obronnych, zarządzania kryzysowego

e)      5. dodatkowym atutem będzie posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa

2.      Wymagania dodatkowe:

a)      1. dobra organizacja  pracy i łatwość nawiązywania kontaktów

b)      2. umiejętność pracy w zespole

c)      3. odpowiedzialność i dyspozycyjność

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

                        I w zakresie ochrony informacji niejawnych:

                        a)   zapewnienie ochrony informacji niejawnych

                        b)   prowadzenie ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów

                        c)   opracowanie planu ochrony informacji niejawnych

                        d)   organizacja i funkcjonowanie kancelarii tajnej

                        II w zakresie spraw obronnych:

a)      aktualizację regulaminu organizacyjnego urzędu gminy na czas stanu nadzwyczajnego

b)    1.   realizacja regulaminu stałego dyżuru

c)    2.   organizacja szkolenia obronnego

d)    3. opracowanie zestawu zadań obronnych

Warunki pracy i płacy na podstawie przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz na podstawie kodeksu pracy , określone w umowie o pracę i zakresie czynności

4.      Wymagane dokumenty:

a)     -   życiorys (CV)

b)     -   dokument poświadczający wykształcenie

c)    -    kwestionariusz osobowy

d)     -   oświadczenie o niekaralności

e)     -   zaświadczenie o stanie zdrowia od specjalisty posiadającego uprawnienia z  zakresu medycyny pracy

f)      -    kserokopie świadectw pracy

            Oferty składa się w terminie do dnia 25.07.2008 r. do godziny 15.30 w pokoju Nr 15  Urzędu Gminy Secemin o terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych  kandydaci będą informowani przez Dział Kadr tutejszego urzędu.

            Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.secemin.eobip.pl  Biuletynu  Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Secemin, ul. Struga 2

                                                                                             

            11.07.2008 r.                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                                                      Józef Bujak

                                                                                                                     

Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV) powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z dnia 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.                       

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
admin
Data wytworzenia:
2008-07-11
Data publikacji:
2008-07-11
Data ostatniej zmiany:
2008-07-11

attach_file Załączniki