Uchwała Nr XXXVI/234/14 z dnia 27 czerwca 2014 roku
WÓJT GMINY SECEMIN
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W Urzędzie Gminy Secemin ul. Struga 2, 29-145 Secemin w referacie Spraw Obywatelskich Organizacyjnych Oświaty i Zdrowia na stanowisku: inspektor ds. informacji niejawnych i obronnych w wymiarze 1/2 etatu w Urzędzie Gminy Secemin :
1. Wymagania niezbędne:
a) 1. obywatelstwo polskie
b) 2. niekaralność za przestępstwa umyślne
c) 3. wykształcenie wyższe techniczne
d) 4. znajomość przepisów z zakresu: ochrony informacji niejawnych, spraw obronnych, zarządzania kryzysowego
e) 5. dodatkowym atutem będzie posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa
2. Wymagania dodatkowe:
a) 1. dobra organizacja pracy i łatwość nawiązywania kontaktów
b) 2. umiejętność pracy w zespole
c) 3. odpowiedzialność i dyspozycyjność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I w zakresie ochrony informacji niejawnych:
a) zapewnienie ochrony informacji niejawnych
b) prowadzenie ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów
c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych
d) organizacja i funkcjonowanie kancelarii tajnej
II w zakresie spraw obronnych:
a) aktualizację regulaminu organizacyjnego urzędu gminy na czas stanu nadzwyczajnego
b) 1. realizacja regulaminu stałego dyżuru
c) 2. organizacja szkolenia obronnego
d) 3. opracowanie zestawu zadań obronnych
Warunki pracy i płacy na podstawie przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz na podstawie kodeksu pracy , określone w umowie o pracę i zakresie czynności
4. Wymagane dokumenty:
a) - życiorys (CV)
b) - dokument poświadczający wykształcenie
c) - kwestionariusz osobowy
d) - oświadczenie o niekaralności
e) - zaświadczenie o stanie zdrowia od specjalisty posiadającego uprawnienia z zakresu medycyny pracy
f) - kserokopie świadectw pracy
Oferty składa się w terminie do dnia 25.07.2008 r. do godziny 15.30 w pokoju Nr 15 Urzędu Gminy Secemin o terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani przez Dział Kadr tutejszego urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.secemin.eobip.pl Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Secemin, ul. Struga 2
11.07.2008 r. Wójt Gminy
Józef Bujak
Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV) powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z dnia 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- admin
- Data wytworzenia:
- 2008-07-11
- Data publikacji:
- 2008-07-11
- Data ostatniej zmiany:
- 2008-07-11
attach_file Załączniki
Uchwala_Nr_XXXVI_234_14.pdf | 5,64 MB |