ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA Usługi integracji społecznej

                                           

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

 Usługi integracji społecznej

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Secemin uzyskała dotację w wysokości

277 662,42 PLN, część tej dotacji 13 524,63 PLN przeznacza na realizację niżej określonej usługi.

1.      ZAMAWIAJĄCY

Gmina Secemin, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie usługi integracji społecznej mieszkańcom Gminy według zamieszczonego opisu usługi poniżej.

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

    • usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy działań realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;
    • usługa będzie realizowana w partnerstwie[1] z innymi usługodawcami.

2.      SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się  w Urzędzie Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin, dnia 21.07.2010 r.

 o godzinie  10ºº.

3.      PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl oraz na stronie podmiotowej Biuletyn Informacji Publicznej www.secemin.eobip.pl.  Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

4.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

OFERTY CZĘŚCIOWE

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Opis zamawianych usług – wynikający z zapisów zatwierdzonych Planów Działania

Część I

Usługi dla dzieci i młodzieży

4.1 Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w okresie wakacji w formie półkolonii.

Rozwój placówek opiekuńczo – wychowawczych wsparcia dziennego ze szczególnym uwzględnieniem sezonów prac polowych oraz wspieranie inicjatyw lokalnych skierowanych na organizację opieki nad dzieckiem.

Usługa może obejmować:

a.       organizację zajęć świetlicowych,

b.      organizację konkursów, zabaw i loterii,

c.       wycieczek i wyjazdów turystyczno-krajoznawcze,

d.      prowadzenie zajęć i turniejów sportowych,

e.       korzystanie z pracowni informatycznych.

                       

Termin wykonania zamówienia: 30.07.2010 r. -16.08.2010

Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 13 524,63 Sugerowany koszt jednostkowy: 1 uczeń uczestniczący w prowadzonych zajęciach

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 1 godzina pracy usługodawcy i/lub wykonanie usług opisanych powyżej na rzecz jednego beneficjenta.

5.      UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.      Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.      Organizacje kościelne

3.      Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.      Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.      Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,

6.      KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

1.      W odniesieniu do pkt. 4.1

a.  zgodność oferty z warunkami realizacji i z zakresem zamawianych usług,

b. dysponowanie do realizacji zadania odpowiednią bazą lokalową,

c. dysponowanie wyspecjalizowaną  i z odpowiednim przygotowaniem kadrą  do przeprowadzania zajęć,

d. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć.

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

a.       oferta techniczna,

b.      potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem (pomieszczeniami) do prowadzonych   zajęć,

c.       oświadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry mającej formalnie potwierdzone kwalifikacje lub doświadczenie w realizacji podobnych tego typu zadań,

d.  harmonogram zajęć (scenariusz spotkań) lub inne tego typu  dokumenty.

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

7.      PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

a)      Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Seceminie  ul. Struga 2, 29-145 w Seceminie w terminie do 22.07.2010 r.

b)      Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)      Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług: Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży    w okresie wakacji w formie półkolonii”.

ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

OCENA OFERT

1.      Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.       Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b.      Wybór najkorzystniejszej oferty.
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c.       Negocjacje szczegółów umowy z wybranym Usługodawcą  (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy Secemin oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

8.      KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Barbarą Jarczyńską, Sekretarzem Gminy Secemin, tel.(034) 3556 017, e-mail gmina@secemin.pl.

9.      ZAŁĄCZNIKI

1.      Formularz Oferty

2.      Wzór Umowy

3.      Wzór Sprawozdania

Secemin, dnia  13.07.2010 r.

Wójt Gminy Secemin

Józef Bujak



[1] Partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług (porozumienia wewnętrznego), na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa.

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
admin
Data wytworzenia:
2010-07-13
Data publikacji:
2010-07-13
Data ostatniej zmiany:
2010-07-13

attach_file Załączniki