KONKURS NA PRACOWNIKA ds. KOMUNALNYCH (inspektor ds. komunalnych)

WÓJT GMINY  SECEMIN

OGŁASZA

na podstawie art. 11 i 13 ust. 1 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych

 (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zmianami):

KONKURS NA PRACOWNIKA ds. KOMUNALNYCH

(inspektor ds. komunalnych)

Liczba wolnych stanowisk: 1 stanowisko urzędnicze, w pełnym wymiarze czasu pracy,

Wymagania niezbędne kandydata:

 

  • Obywatelstwo polskie.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku.
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Wykształcenie wyższe,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
  • Wiedza z zagadnień związanych z ochroną środowiska, gospodarki nieruchomościami, gospodarki odpadami, znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska, ustawy o samorządzie gminnym, kpa, instrukcji kancelaryjnej itp.
  • Obowiązkowość, terminowość, odpowiedzialność za podejmowane decyzje, kreatywność, samodzielność, własna inicjatywa, zdolność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet biurowy MS OFFICE),

Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie administracyjne, prawnicze, lub z zakresu ochrony środowiska;
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy lub w urzędzie administracji publicznej.
  • Znajomość metod i technik pracy biurowej,
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność aplikowania do WFOŚiGW i innych funduszy;
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:

·         Zorganizowanie i wdrożenie planu gospodarowania odpadami komunalnymi w gminie;

·         Przeprowadzanie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko;

·         Przygotowywanie planów rozwoju i finansowania zadań w zakresie ochrony środowiska na terenie gminy;

·          Prowadzenie współpracy z instytucjami i stowarzyszeniami w zakresie ochrony środowiska, zwierząt;

·         Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy oraz projektów zarządzeń Wójta Gminy;

·         Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych;

·         Wydawanie stosownych zaświadczeń.

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny.
  • Życiorys (CV).
  • Kwestionariusz osobowy wraz z fotografią.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń oraz uprawnień  specjalistycznych.
  • Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy i osiągnięcia zawodowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  • Oświadczenie o stanie zdrowia.
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne.
  • Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w  dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych   osobowych ( Dz.U. Z 2002r.Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)

Dokumenty należy składać w sekretariacie pokój nr 15 Urzędu Gminy Secemin  ul. Struga 2  29-145 Secemin lub drogą pocztową (za datę doręczenia dokumentów przekazanych drogą pocztową przyjmuje się datę wpływu do sekretariatu, dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane) w zamkniętych kopertach z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze” w terminie do dnia 04.05.2012 roku do godz. 14.00

   Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w  pokoju nr 15 UG Secemin lub telefonicznie tel.(34) 355 60 17, e-mail gmina@secemin.pl.

         Kandydaci dopuszczeni do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej przez tutejszy Urząd.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.secemin.eobip.pl Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Secemin.

Secemin, 19.04.2012 r.

Wójt GMINY SECEMIN

mgr Sławomir Krzysztofik

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Rafał Duś
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2012-04-23
Data ostatniej zmiany:
2012-04-23