KONKURS NA PRACOWNIKA ds. KOMUNALNYCH (inspektor ds. komunalnych)
WÓJT GMINY SECEMIN
OGŁASZA
na podstawie art. 11 i 13 ust. 1 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zmianami):
KONKURS NA PRACOWNIKA ds. KOMUNALNYCH
(inspektor ds. komunalnych)
Liczba wolnych stanowisk: 1 stanowisko urzędnicze, w pełnym wymiarze czasu pracy,
Wymagania niezbędne kandydata:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie wyższe,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
- Wiedza z zagadnień związanych z ochroną środowiska, gospodarki nieruchomościami, gospodarki odpadami, znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska, ustawy o samorządzie gminnym, kpa, instrukcji kancelaryjnej itp.
- Obowiązkowość, terminowość, odpowiedzialność za podejmowane decyzje, kreatywność, samodzielność, własna inicjatywa, zdolność analitycznego myślenia.
- Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet biurowy MS OFFICE),
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie administracyjne, prawnicze, lub z zakresu ochrony środowiska;
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy lub w urzędzie administracji publicznej.
- Znajomość metod i technik pracy biurowej,
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność aplikowania do WFOŚiGW i innych funduszy;
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
· Zorganizowanie i wdrożenie planu gospodarowania odpadami komunalnymi w gminie;
· Przeprowadzanie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko;
· Przygotowywanie planów rozwoju i finansowania zadań w zakresie ochrony środowiska na terenie gminy;
· Prowadzenie współpracy z instytucjami i stowarzyszeniami w zakresie ochrony środowiska, zwierząt;
· Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy oraz projektów zarządzeń Wójta Gminy;
· Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych;
· Wydawanie stosownych zaświadczeń.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV).
- Kwestionariusz osobowy wraz z fotografią.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń oraz uprawnień specjalistycznych.
- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy i osiągnięcia zawodowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o stanie zdrowia.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz.U. Z 2002r.Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)
Dokumenty należy składać w sekretariacie pokój nr 15 Urzędu Gminy Secemin ul. Struga 2 29-145 Secemin lub drogą pocztową (za datę doręczenia dokumentów przekazanych drogą pocztową przyjmuje się datę wpływu do sekretariatu, dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane) w zamkniętych kopertach z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze” w terminie do dnia 04.05.2012 roku do godz. 14.00
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w pokoju nr 15 UG Secemin lub telefonicznie tel.(34) 355 60 17, e-mail gmina@secemin.pl.
Kandydaci dopuszczeni do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej przez tutejszy Urząd.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.secemin.eobip.pl Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Secemin.
Secemin, 19.04.2012 r.
Wójt GMINY SECEMIN
mgr Sławomir Krzysztofik
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- Rafał Duś
- Data wytworzenia:
-
- Data publikacji:
- 2012-04-23
- Data ostatniej zmiany:
- 2012-04-23