OBWIESZCZENIE

RG-VI.6220.3.2014.JŁK                                         Secemin, dnia 03.02.2014 r.

OBWIESZCZENIE

        Na podstawie art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 oraz art. 75 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.) w związku z  art. 10 § 1, art. 49 oraz art. 61 § 1 i § 4  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267)  

Wójt Gminy Secemin zawiadamia,

że na wniosek P. W. ,,Jarmet” Krzysztof Jarmuda, Żelisławiczki 58A, 29-145 Secemin złożony w dniu 24.01.2014 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą ,,Punkt skupu metali kolorowych i złomu stalowego”, zlokalizowanego w Żelisławiczkach na działkach o nr 30/1, 30/2 oraz 23/2, obręb Żelisławiczki.            

       Stronami w niniejszym postępowaniu są właściciele i współwłaściciele działek znajdujących się w granicach inwestycji lub osoby legitymujące się inną formą władania (np. użytkownik wieczysty, zarządca, dzierżawca). Ponadto stronami w sprawie mogą  być właściciele i współwłaściciele działek lub osoby legitymujące się inną formą władania  w obszarze oddziaływania przedsięwzięcia.            

      W dniu 03.02.2014 r. pismem nr RG-VI.6220.3.2014.JŁK, wystąpiłem do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Włoszczowie o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania powyższego przedsięwzięcia  na  środowisko.                     

       Strony postępowania z aktami w przedmiotowej sprawie mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Secemin ul. Struga 2, 29-145 Secemin, pokój nr 5,w godzinach od 7.30 do 15.30, a także składać uwagi i wnioski.             

      Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.                                                                                 

Z up. WÓJTA     

KIEROWNIK Referatu Gospodarki  

inż. Jarosław Krzyżanowski

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
ug
Data wytworzenia:
2014-02-03
Data publikacji:
2014-02-03
Data ostatniej zmiany:
2014-02-06