OGŁOSZENIE OTWARTEGO KONKURSU OFERT

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr 7/2012

Wójta Gminy Secemin

z dnia 8 lutego 2012  roku

OGŁOSZENIE OTWARTEGO KONKURSU OFERT.

Wójt Gminy Secemin

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku

o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ogłasza otwarty konkurs ofert

 na realizację zadań publicznych Gminy Secemin w roku 2012.

Konkurs jest adresowany do organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 w.w ustawy zwanej dalej podmiotami.

A.         Rodzaj wspieranych zadań

Zadanie z  zakresu kultury fizycznej i sportu

I.              Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez szkolenia sportowe dzieci i młodzieży oraz udział w rozgrywkach i zawodach  w piłce nożnej.

1)     Cel konkursu:

a)     upowszechnianie zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży dla zachowania zdrowia  fizycznego i psychicznego,

b)    rozwijanie umiejętności sportowych wśród młodego pokolenia,

c)     propagowanie zdrowego stylu życia wolnego od uzależnień.

2)    Zakres szczegółowy zadania:

a)     szkolenie zawodników poprzez organizowanie treningów i zawodów na szczeblu

lokalnym i regionalnym w piłkę nożną,

b)    zakup sprzętu sportowego i innych artykułów koniecznych do prawidłowego

funkcjonowania klubu,

c)    koszty i opłaty związane z rejestracją, ubezpieczeniem i badaniem lekarskim zawodników biorących udział w rozrywkach,

d)    koszty delegacji sędziowskich,

e)     koszty dowozu zawodników na rozgrywki sportowe.

3)    Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizacje zadania

W 2012 roku na realizację zadania z zakresu kultury fizycznej i sportu zabezpiecza się środki finansowe w wysokości 47.000,00 zł (słownie czterdzieści siedem tysięcy złotych).

W 2011 roku na realizacje w/w zadania przeznaczono kwotę 37.000,00zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych).

Zadanie z zakresu organizacji wypoczynku letniego dzieci i młodzieży

II.    Organizacja letniego wypoczynku dzieci i młodzieży z programem profilaktycznym  zamieszkałych na   terenie gminy  Secemin  w 2012 roku

1) Cel konkursu:

a)     realizacja oferty wypoczynku dla dzieci i młodzieży z rodzin patologicznych i zagrożonych patologią,

b)    realizacja programu profilaktyki uzależnień w czasie organizacji zajęć,

c)    zapewnienie bezpiecznych warunków wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej dzieciom i młodzieży w czasie wypoczynku,

d)    propagowanie aktywnych form spędzania wolnego czasu wśród dzieci i młodzieży

2)    Zakres szczegółowy zadania:

a)     organizacja wypoczynku w sposób czynny, ciekawy i bezpieczny,

b)    ukształtowanie poczucia własnej wartości  i pewności swego działania,

c)     integracja uczestników poprzez wspólną realizację zadań,

d)   poznaniu prawidłowych zasad i reguł obowiązujących w relacjach międzyludzkich,

e)    propagowanie zdrowego stylu życia wolnego od alkoholu, papierosów i narkotyków,

f)     realizacja programu profilaktycznego w zakresie przeciwdziałania nałogom.

3)    Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizacje zadania

W 2012 roku na realizację zadania z zakresu wypoczynku letniego wypoczynku zabezpiecza się środki finansowe w wysokości 15.000,00 zł (słownie piętnaście  tysięcy złotych).

W 2011 roku na realizacje w/w zadania przeznaczono również kwotę 15.000,00zł (słownie: piętnaście  tysięcy złotych).

B.         Zasady przyznawania dotacji:

I.  Zasady dotyczące składanych ofert konkursowych:

1)    Złożenie oferty będzie rozpatrywane pod kątem formalnym, oceniane i kwalifikowane przez powoływaną przez Wójta komisję. Decyzję o wyborze oferty i udzielaniu dotacji podejmuje Wójt Gminy Secemin.  

2)     Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji. Dotację na realizację zadania otrzyma podmiot, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu konkursowym.

3)     Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne i prawidłowe, złożone według obowiązującego wzoru, w terminie określonym w ogłoszeniu konkursowym.

4)     Wysokość dotacji będzie określona w umowie.

II. Termin i warunki realizacji zadania:

1)     Realizacja zadania  z zakresu kultury i sportu powinna  nastąpić w okresie od 15 marca 2012 roku do dnia 31 grudnia 2012 roku,

2)     Realizacja zadania  z zakresu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży powinna nastąpić w okresie od 1 lipca 2012 roku do 31 sierpnia 2012 roku .

3)     Zadanie winno być realizowane z najwyższa starannością, zgodnie z zawartą umową oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofercie.

4)     Oferenci zobowiązani są do:

- sporządzania i składania sprawozdań z wykonania zadań publicznych w terminach określonych w umowie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 Nr 6, poz. 25).

III. Miejsce i termin składania ofert :

1)    Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Secemin w godzinach pracy urzędu tj. od 730 do godz.1530 w nieprzekraczalnym terminie:

- zadanie I  do dnia 29 lutego 2012 roku,

- zadanie II do dnia 31 marca 2012 roku.

2)     Ofertę należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem :

Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez szkolenia sportowe dzieci i młodzieży oraz udział w rozgrywkach i zawodach  w piłce nożnej”.

lub

„Organizacja letniego wypoczynku dzieci i młodzieży z programem profilaktycznym  zamieszkałych na   terenie gminy  Secemin  w 2012 roku”.

3) Wzór oferty realizacji zadania publicznego i ramowy wzór umowy o wykonanie zadania publicznego oraz wzór sprawozdania z wykonania tego zadania zawarty jest w Załącznikach rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. (poz.25).

IV. Dodatkowo do oferty należy załączyć:

1)     Sprawozdanie finansowe i merytoryczne z działalności wnioskodawcy za ubiegły rok.

2)     Poświadczoną za zgodność kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru

Sądowego

3)     Statut.

4)     Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i REGON.

5)     Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek.

V. Termin tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w terminie 7 dni od dnia, w którym upłynął

termin składania ofert. Przy wyborze ofert brane będą pod uwagę:

a)     rzetelność i wiarygodność oferenta (kompetencje i dotychczasowe oświadczenie w realizacji zadań podobnego typu, pozytywna ocena dotychczasowej współpracy z samorządami i innymi instytucjami publicznymi).

b)    ocena przedstawionej we wniosku kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w relacji do zakresu rzeczowego zadania oraz udział rzeczowych, kadrowych i finansowych środków własnych,

c)     zakładane rezultaty realizacji zadania.

VI. Postanowienia końcowe.

1)      Dotacji nie można wykorzystać na:

a)      realizację zadań już zleconych danej jednostce przez Wójta Gminy Secemin

b)      projekty dyskryminujące jakiekolwiek  osoby i grupy,

c)      prowadzenie działalności politycznej,

d)     prowadzenie działalności gospodarczej,

2)      Zastrzega się możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu, bez prawa do odwołania.

3)     Przedmiot dotowany po dokonania realizacji zadania  zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego  sprawozdania  merytorycznego i finansowego  z wykonywanego zgodnie z umową zadania.

4)     Kwota dotacji winna być wydatkowana w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. z 2010 r. Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

5)     Warunkiem przekazania dotacji jest zawarcie, przed datą rozpoczęcia realizacji zadania, umowy pomiędzy Gminą Secemin a podmiotem składającym ofertę.

6)     Warunkiem zawarcia umowy jest złożenie zaktualizowanego harmonogramu i kosztorysu realizacji zadania.

7)     Podmioty, które otrzymają dotację na realizację zadania są zobowiązane
w sposób czytelny i widoczny umieścić informację o treści: „Zadanie zostało dofinansowane ze środków budżetu Gminy Secemin”,  „Publikacja została wydana dzięki dofinansowaniu ze środków budżetu Gminy Secemin”. Taka informacja powinna być zamieszczona np: w wydawanych w ramach zadania, publikacjach, materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, w tym na stornie internetowej realizującego zadanie (jeśli takowa istnieje), jak i również stosownie do charakteru zadania, poprzez widoczną w miejscu jego realizacji tablicę lub przez ustną informację kierowaną do odbiorców, o fakcie dofinansowania realizacji zadania przez Urząd Gminy Secemin.

Informacje na temat konkursów można uzyskać w Urzędzie Gminy Secemin

w pokoju nr 15  tel. (34) 3556 017 wew. 25, 49 w godzinach od 730 do 1530.

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Rafał Duś (admin)
Data wytworzenia:
2012-02-09
Data publikacji:
2012-02-09
Data ostatniej zmiany:
2012-02-10

attach_file Załączniki