Ogłoszenie

WÓJT GMINY SECEMIN                 Secemin, dnia 12.01.2015 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

o przystąpieniu do sporządzania projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących w gminie Secemin

 

 

Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647, z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Secemin:

  1. Uchwały Nr XIV/73/12 z dnia 24 lutego 2012 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania obszarów miejscowości Secemin (plan 1);

  2. Uchwały Nr XIV/74/12 z dnia 24 lutego 2012 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania obszarów miejscowości Bichniów, Czaryż, Wola Czaryska, Krzepice, Celiny, Psary Kolonia, Psary Wieś (plan 2);

  3. Uchwały Nr XIV/75/12 z dnia 24 lutego 2012 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania obszarów miejscowości Brzozowa, Zwlecza, Kluczyce, Wola Kuczkowska, Kuczków, Dąbie (plan 3);

  4. Uchwały Nr XIV/76/12 z dnia 24 lutego 2012 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania obszarów miejscowości Marchocice, Międzylesie, Żelisławice, Żelisławiczki (plan 4);

  5. Uchwały Nr XIV/77/12 z dnia 24 lutego 2012 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania obszarów miejscowości Wałkonowy Dolne, Wałkonowy Górne, Krzepin
    (plan 5);

  6. Uchwały Nr XIV/78/12 w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania terenów letniskowych w miejscowości Gabrielów gmina Secemin;

     

     

    Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do 27 lutego 2015 r. 

    Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

    Wnioski mogą być wnoszone:

  • w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy w Seceminie, ul. Struga 2, 29-145 Secemin,

  • w formie ustnej do protokołu składanych wniosków w Urzędzie Gminy w Seceminie,

  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z późn. zm.).

     

    Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków będzie Wójt Gminy Secemin. Wnioski złożone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu pozostawia się bez rozpatrzenia.

     

 

 

 

Wójt Gminy Secemin
Tadeusz Piekarski 

 

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
ug
Data wytworzenia:
2015-01-15
Data publikacji:
2015-01-15
Data ostatniej zmiany:
2015-01-15