Wójt Gminy Secemin
ogłasza konkurs
na kandydata na stanowisko dyrektora
Dyrektora Szkoły Podstawowej w Woli Czaryskiej
1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające
z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. nr 89, poz. 826
z późń. zm.).
2. Wymagania kwalifikacyjne:
- Wyższe wykształcenie magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz inne kwalifikacje wymagane do zajmowanie stanowiska nauczyciela w tej placówce;
- Co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej w przypadku nauczyciela akademickiego;
- Co najmniej dobra ocena pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy w szkole lub pozytywna ocena pracy w ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej, jeżeli stanowisko obejmuje bezpośrednio po ustaniu zatrudnienia.
3. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
- Zgłoszenie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły;
- Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego.
- Akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia – w przypadku osoby będącej nauczycielem;
- Dyplom ukończenia studiów wyższych oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy, wykształcenia i przygotowania zawodowego w przypadku osoby nie będącej nauczycielem;
- Dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania lub zaświadczenie ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
- Ocenę pracy, o której mowa w § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach szkół i placówek;
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31
ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późń. zm.); - Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora. - Informacja o złożeniu do Kuratorium Oświaty w Kielcach oświadczenia lustracyjnego, o którym mowa w art. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 roku
o ujawnianiu informacji o dokumentach od organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63 poz. 425 z późń. zm.) w związku z art. 5 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o zmianie ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. Nr 165 poz. 1171) zgodnie z wytycznymi kuratorium opublikowanymi na stronie www.kuratorium.kielce.pl.
4. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym
i dopiskiem: „Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Woli Czaryskiej ................................... w terminie do 15 lutego 2008 r. do godz. 15:00 na adres: Urząd Gminy Secemin, 29-145 Secemin, ul. Struga 2 – sekretariat pokój nr 15.
Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Secemin.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Wójt Gminy Secemin
Józef Bujak
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- admin
- Data wytworzenia:
-
- Data publikacji:
- 2008-01-29
- Data ostatniej zmiany:
- 2008-01-30