OBWIESZCZENIE

RLOŚ. 7624/2-1/09                                                              Secemin, dnia 02.04.2009r

                           

O B W I E S Z C Z E N I E

 

                                              Na podstawie  art. 73 ust. 1 w związku art. 74 ust. 3         i art. 75 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji   o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227) oraz  w związku      z  art.49 i art.61 §1 i  § 4  oraz art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego

( tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze. zm.),

Wójt Gminy Secemin

 

 

zawiadamia, że na wniosek Gminy Secemin ul. Struga 2 reprezentowanej przez  pełnomocnika Panią mgr inż. Barbarę Nosol, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SONDA” ul. Nadrzeczna 57/59 lok.12, 42-200 Częstochowa,  zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą:

„Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Brzozowa-Gabrielów                          i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzozowa i Secemin ul. Czarnieckiego            i Kościuszki”.

Stronami w niniejszym postępowaniu są właściciele i współwłaściciele działek znajdujących się w granicach inwestycji lub osoby legitymujące się inną formą władania   (np. użytkownik wieczysty, zarządca) .Ponadto stronami w sprawie mogą być właściciele i współwłaściciele działek lub osoby legitymujące się inną formą władania w obszarze oddziaływania przedsięwzięcia.

Z uwagi na długotrwałą procedurę postępowania zmierzającego do wydania decyzji środowiskowej w tym uzyskanie opinii na temat obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i zakresu raportu, ewentualnego uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z właściwymi organami oraz informowania stron w drodze obwieszczeń, wyznaczam termin załatwienia sprawy na dzień 31.07.2009r.

Z aktami w przedmiotowej sprawie  można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Secemin, ul. Struga 2, pokój nr 5a w godzinach urzędowania                         tj. w godz. 7³º - 15³º, a także składać ewentualne uwagi i wnioski.

Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

                                                                                           Z up. WÓJTA

                                                                                     inż. Barbara Jarczyńska

                                                                                         ZASTĘPCA WÓJTA

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
admin
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2009-04-02
Data ostatniej zmiany:
2009-04-03