OBWIESZCZENIE

Zarządzenie Nr 4

Wójta Gminy Secemin z dnia  28 marca 2008

W sprawie: ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w roku 2008 zadania własnego    

gminy w zakresie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

            Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
 /Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 roku ze zmianami/ ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi Dz. U. Nr 147 poz. 1231
z 2002 roku ze zmianami/ oraz w związku z uchwałą Nr XI/48/07 Rady Gminy Secemin z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2008 – wspomaganie działalności stowarzyszeń i osób fizycznych służącej rozwiązywaniu problemów alkoholowych – WÓJT GMINY SECEMIN zarządza, co następuje:

§ 1.

1.      Ogłasza się otwarty konkurs ofert na realizację w roku 2008 następujących zadań publicznych gminy w zakresie realizacji Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2008.

      - organizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych.

2.      Szczegółowe informacje dotyczące warunków realizacji zadań, o których mowa
w pkt. 1 oraz trybu kryteriów wyboru ofert zawiera „Ogłoszenie w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w dziedzinie Organizacja letniego wypoczynku dzieci i młodzieży zamieszkałych na terenie gminy w 2008 roku”.

3.      Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi  30 kwietnia 2008 roku w  siedzibie Urzędu Gminy Secemin pokój Nr 1 /sala posiedzeń/ godz. 1415

4.      W otwartym konkursie ofert mogą uczestniczyć organizacje, podmioty i jednostki,
o których mowa w art. 11 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie /z wyłączeniem podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 4 przywołanej wyżej ustawy/

§ 2.

1.      Wyboru ofert dokonuje Komisja w składzie:

-        Inż. Barbara Jarczyńska – przewodnicząca

-        Ewa Klimas                    – członek

-        Alina Znojek                  – członek

§ 3.

Ogłoszenie stanowiące załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia zamieszcza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

§ 4.

1.      Zasady przyznawania dotacji określone zostały w Ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert na realizację w roku 2008 zadania własnego gminy w zakresie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązania Problemów Alkoholowych stanowiących załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2.      W wyniku postępowania konkursowego, dotacja zostanie przyznana temu podmiotowi, którego oferta zostanie wybrana przez Komisję konkursową.

3.      Wójt Gminy Secemin może w szczególnie uzasadnionych przypadkach odstąpić od realizacji zadań publicznych określonych w niniejszym ogłoszeniu, informując
o powyższym te podmioty, których oferta została wybrana w postępowaniu konkursowym oraz pozostałych uczestników konkursu.

4.      Wójt Gminy Secemin może na każdym etapie postępowania konkursowego unieważnić konkurs bez podania przyczyn.

§ 5.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

                                                                                                    Wójt Gminy

                                                                                                     Józef Bujak

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
admin
Data wytworzenia:
2008-03-28
Data publikacji:
2008-03-28
Data ostatniej zmiany:
2008-03-31

attach_file Załączniki

Ikona pdf ogloszenie_(1).pdf pdf 290,70 kB