OBWIESZCZENIE
Zarządzenie Nr 4
Wójta Gminy Secemin z dnia 28 marca 2008
W sprawie: ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w roku 2008 zadania własnego
gminy w zakresie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
/Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 roku ze zmianami/ ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi Dz. U. Nr 147 poz. 1231
z 2002 roku ze zmianami/ oraz w związku z uchwałą Nr XI/48/07 Rady Gminy Secemin z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2008 – wspomaganie działalności stowarzyszeń i osób fizycznych służącej rozwiązywaniu problemów alkoholowych – WÓJT GMINY SECEMIN zarządza, co następuje:
§ 1.
1. Ogłasza się otwarty konkurs ofert na realizację w roku 2008 następujących zadań publicznych gminy w zakresie realizacji Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2008.
- organizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych.
2. Szczegółowe informacje dotyczące warunków realizacji zadań, o których mowa
w pkt. 1 oraz trybu kryteriów wyboru ofert zawiera „Ogłoszenie w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w dziedzinie Organizacja letniego wypoczynku dzieci i młodzieży zamieszkałych na terenie gminy w 2008 roku”.
3. Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi 30 kwietnia 2008 roku w siedzibie Urzędu Gminy Secemin pokój Nr 1 /sala posiedzeń/ godz. 1415
4. W otwartym konkursie ofert mogą uczestniczyć organizacje, podmioty i jednostki,
o których mowa w art. 11 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie /z wyłączeniem podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 4 przywołanej wyżej ustawy/
§ 2.
1. Wyboru ofert dokonuje Komisja w składzie:
- Inż. Barbara Jarczyńska – przewodnicząca
- Ewa Klimas – członek
- Alina Znojek – członek
§ 3.
Ogłoszenie stanowiące załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia zamieszcza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 4.
1. Zasady przyznawania dotacji określone zostały w Ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert na realizację w roku 2008 zadania własnego gminy w zakresie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązania Problemów Alkoholowych stanowiących załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. W wyniku postępowania konkursowego, dotacja zostanie przyznana temu podmiotowi, którego oferta zostanie wybrana przez Komisję konkursową.
3. Wójt Gminy Secemin może w szczególnie uzasadnionych przypadkach odstąpić od realizacji zadań publicznych określonych w niniejszym ogłoszeniu, informując
o powyższym te podmioty, których oferta została wybrana w postępowaniu konkursowym oraz pozostałych uczestników konkursu.
4. Wójt Gminy Secemin może na każdym etapie postępowania konkursowego unieważnić konkurs bez podania przyczyn.
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
Wójt Gminy
Józef Bujak
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- admin
- Data wytworzenia:
- 2008-03-28
- Data publikacji:
- 2008-03-28
- Data ostatniej zmiany:
- 2008-03-31
attach_file Załączniki
ogloszenie_(1).pdf | 290,70 kB |