Obwieszczenie Wójta Gminy Secemin z dnia 16.12.2020 r.
Zarządzenie Nr 11 /2011
Wójta Gminy Secemin z dnia 25 lutego 2011 roku
w sprawie: ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie organizacji wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z programem profilaktycznym w roku 2011.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990roku o samorządzie gminnym/Dz.U.z 2001r Nr 142 poz.1591, z późn.zm./ art.13 ust.1 w związku z art.11 ust.2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku działalności pożytku publicznego i o wolontariacie /Dz.U.Nr 96 poz.873 z późn. zm./ oraz z uchwałą Nr III/7/10 Rady Gminy Secemin z dnia 30 grudnia 2010 roku w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Secemin z organizacjami pozarządowymi w roku 2011
WÓJT GMINY SECEMIN zarządza, co następuje:
§ 1.
1. Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie organizacji wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z programem profilaktycznym w roku 2011
2. Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik Nr 1 do zarządzenia.
§ 2.
Wykonanie zadania powierza się Sekretarzowi Gminy .
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
mgr Sławomir Krzysztofik
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 11/2011
Wójta Gminy Secemin z dn.25.02.2011
WÓJT GMINY
ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego gminy Secemin w dziedzinie „Organizacja letniego wypoczynku dzieci i młodzieży z programem profilaktycznym zamieszkałych na terenie gminy SECEMIN w 2011 roku”
Termin i warunki realizacji zadania
1. Podmiotami uprawnionymi do uczestnictwa w otwartym konkursie ofert o udzielenie wsparcia finansowego są organizacje pozarządowe oraz podmioty o których mowa w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące statutową działalność w zakresie organizacji letniego wypoczynku dzieci i młodzieży a także posiadają warunki do realizacji zadania /baza, kadra/.
2. Termin realizacji zadania: lipiec – sierpień 2011r.
3. W roku 2011 na wsparcie realizowanego zadania dla organizacji pozarządowej przeznacza się środki publiczne w wysokości: 15 000 PLN.
4. Wysokość środków finansowych przeznaczonych na zadanie w roku 2010 wynosiły 12 000 PLN.
5. Szczegółowe warunki realizacji zadania zostaną określone w umowie na wykonanie zadania publicznego.
6. Środki niewykorzystane przy realizacji zadania należy zwrócić na rachunek bankowy Urzędu Gminy Secemin nie później niż do dnia 15.09.2011r.
7. Dysponentowi środków publicznych należy przedstawić sprawozdanie z wykonania zadania w terminie do 30.09.2011r.
Wymogi oferty
Oferta konkursowa powinna spełniać wymagania opisane w art. 14 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie / Dz. U. Nr 96 poz. 873
z późń. zm./ oraz rozporządzenia ministra pracy i polityki społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy
o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania
/ Dz. U. z 2011 r. Nr 6 poz. 25/
- aktualny odpis z rejestru lub odpowiednio wyciąg z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących,
- aktualny statut,
- pisemne oświadczenie osób reprezentujących organizację potwierdzające, że podmiot ubiegający się o dotację nie zalega z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno – prawnych oraz innych podmiotów.
Opis zadania publicznego objętego konkursem
Zadanie zgłoszone do konkursu powinno być adresowane do dzieci i młodzieży – uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Secemin.
W ofercie należy wskazać:
- formę organizacyjną wypoczynku,
- miejsce organizacji wypoczynku,
- liczbę uczestników z terenu gminy Secemin,
- przyjęty program dla uczestników wypoczynku, wraz z harmonogramem godzinowym poszczególnych dni
- informacje dotyczące miejsca i warunków zakwaterowania,
- warunki zapewnienia opieki medycznej.
W ofercie należy wskazać jakie programy profilaktyczne i wychowawcze oraz przez kogo i w jakim zakresie będą realizowane w trakcie realizowanego zadania /profilaktyka zdrowego trybu życia, wolnego od wszelkiego rodzaju uzależnień/
Kryteria wyboru oferty
1. Oferty spełniające wymogi formalne, oceniane będą przez Komisję Konkursową powołaną przez Wójta Gminy Secemin.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji. Dotację na realizację zadania otrzyma podmiot, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu konkursowym.
3. Wielkość przyznanych środków finansowych będzie zależna od wysokości środków budżetowych przewidzianych na realizację zadania oraz od oceny ofert dokonanych przez komisję konkursową.
4. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
a) zgodność oferty z zadaniem konkursu do 10 pkt,
b) rodzaj zadania/ atrakcyjność oferty: program, baza, kadra, uczestnicy/ do 20 pkt,
c) koszt realizacji zadania przypadający na jednego uczestnika do 20 pkt,
d) doświadczenie w realizacji podobnych zadań do 20 pkt,
e) dobrze sporządzony budżet kalkulacji kosztów do 5 pkt.
Maksymalna liczba punktów – 75
71 – 75 pkt – ocena celująca
61 – 70 pkt – ocena bardzo dobra
51 – 60 pkt – ocena dobra
41 – 50 pkt – ocena dostateczna
0 – 40 pkt – ocena niedostateczna
Termin składania ofert i tryb wyboru oferty
1. Ofertę konkursową na realizację wyżej wymienionego zadania należy złożyć w zamkniętej kopercie na druku ofertowym pod rygorem nieważności w nieprzekraczalnym terminie do 25 marca 2011 roku do godz. 14-tej z adnotacją „Konkurs na dotacje 2011 – Wypoczynek letni” w Sekretariacie Gminy / pokój nr 15/ lub przesłać pocztą/ decyduje data stempla pocztowego/ na adres Urząd Gminy Secemin, ul. Struga Nr 2,
29 – 145 Secemin.
2. Oferty nie spełniające warunków formalnych i złożone po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
3. Oferty zostaną ocenione przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Secemin.
4. Oferty na realizację zadania będą rozpatrzone w terminie 7 dni od upływu terminu składania ofert.
5. W przypadku przyznania dotacji w wysokości innej niż wnioskowana organizacja dokona stosownej korekty kosztorysu projektu.
6. O wynikach rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert uczestnicy zostaną powiadomieni pisemnie. Ponadto wyniki konkursu zostaną ogłoszone poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Secemin oraz stronie internetowej www.secemin.pl
Secemin dnia 25.02.2011r
Wójt Gminy
mgr Sławomir Krzysztofik
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- admin
- Data wytworzenia:
-
- Data publikacji:
- 2011-02-25
- Data ostatniej zmiany:
- 2011-02-25
attach_file Załączniki
Obwieszczenie_o_odstapieniu_PR_Secemin.pdf | 158,12 kB |