Uchwała Nr XX/164/20 z dnia 30 września 2020 r.
Secemin , dnia 08.02.2011
WÓJT GMINY SECEMIN
na podstawie art. 11 ust. 1 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zmianami.)
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Referatu ds. Inwestycji, Infrastruktury, Środków Pomocowych i Ochrony Środowiska.
Wymagania niezbędne:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać wymagania określone w art.6 ust.4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223 poz.1458 ze zm.):
1. Posiada obywatelstwo polskie.
2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
3. Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na podanym stanowisku.
4. Posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata
działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na określonym
stanowisku, dodatkowy atut doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
5. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Posiada wykształcenie wyższe.
7. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość następujących przepisów prawnych: Ustawy o samorządzie gminnym, o
pracownikach samorządowych, o zamówieniach publicznych, prawo ochrony środowiska, o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce
nieruchomościami, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
KPA.
2. Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w zespole.
3. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
4. Biegła znajomość i obsługa komputera.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kierowanie i organizacja pracy w referacie.
2. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów do budowy inwestycji , ich realizacja i nadzór.
3. Pozyskiwanie środków pomocowych i przygotowywanie wniosków oraz koordynowanie
prac dotyczących projektów.
4. Nadzór nad ochroną środowiska, ochroną przyrody, drogownictwem, energetyką,
zaopatrzeniem w wodę i odprowadzaniem ścieków, planowaniem przestrzennym,
gospodarką nieruchomościami.
5. Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie realizowanych zadań.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys(CV) z opisem i przebiegiem pracy zawodowej oraz doświadczeń zawodowych.
3. Kwestionariusz osobowy wraz z fotografią.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń oraz uprawnienia
specjalistyczne.
6. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż
pracy i osiągnięcia zawodowe.
7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z
praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne.
9. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych
osobowych ( Dz.U. Z 2002r.Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)
Dokumenty należy składać w sekretariacie pokój nr 15 Urzędu Gminy w Seceminie
ul. Struga 2 29-145 Secemin lub drogą pocztową ( za datę doręczenia dokumentów przekazanych drogą pocztową przyjmuje się datę wpływu do sekretariatu, dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane) w zamkniętych kopertach z adnotacją „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Kierownik Referatu ds. Inwestycji, Infrastruktury, Środków Pomocowych i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia18lutego 2011 roku do godz.15.00.
Dodatkowych informacji o naborze udziela Sekretarz Gminy pokój nr 16 tel.(34) 355 60 17 wew. 25. O terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani przez tutejszy Urząd. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.secemin.eobip.pl Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Secemin.
WÓJT
mgr Sławomir Krzysztofik
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- admin
- Data wytworzenia:
- 2011-02-01
- Data publikacji:
- 2011-02-01
- Data ostatniej zmiany:
- 2011-02-08
attach_file Załączniki
Uchwala_nr_XX_164_20.pdf | 354,35 kB |