Uchwała Nr XX/164/20 z dnia 30 września 2020 r.

Secemin , dnia 08.02.2011

WÓJT GMINY  SECEMIN

na podstawie art. 11 ust. 1 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zmianami.)

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownik Referatu ds. Inwestycji,  Infrastruktury, Środków Pomocowych i Ochrony Środowiska.

Wymagania niezbędne:

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać wymagania określone w art.6 ust.4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr  223 poz.1458 ze zm.):

1.   Posiada  obywatelstwo polskie.

2.   Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta  z pełni praw publicznych.

3.   Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na podanym stanowisku.

4.  Posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata
działalność gospodarczą  o charakterze zgodnym z wymaganiami na określonym
 stanowisku, dodatkowy atut doświadczenie zawodowe  w administracji publicznej.

5.  Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
 oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.   Posiada wykształcenie wyższe.

7.   Cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe:

1.   Znajomość następujących przepisów prawnych: Ustawy o samorządzie gminnym, o
pracownikach samorządowych, o zamówieniach publicznych, prawo ochrony środowiska, o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce
nieruchomościami, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
KPA.

2.   Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w zespole.

3.   Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

4.   Biegła znajomość i obsługa komputera.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.   Kierowanie i organizacja pracy w referacie.

2.   Przygotowywanie niezbędnych dokumentów do budowy inwestycji , ich realizacja i nadzór.

3.  Pozyskiwanie środków pomocowych i przygotowywanie wniosków oraz koordynowanie
 prac dotyczących projektów.

4.  Nadzór nad ochroną  środowiska, ochroną przyrody, drogownictwem, energetyką,
zaopatrzeniem w wodę i odprowadzaniem ścieków, planowaniem przestrzennym,
gospodarką nieruchomościami.

5.   Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie realizowanych zadań.

Wymagane dokumenty:

1.   List motywacyjny.

2.   Życiorys(CV) z opisem i przebiegiem pracy zawodowej oraz doświadczeń zawodowych.

3.   Kwestionariusz osobowy wraz z fotografią.

4.   Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.

5.  Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń oraz uprawnienia
 specjalistyczne.

6.    Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż

pracy i osiągnięcia zawodowe.

7.   Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

8.   Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z   
 praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne.

9.  Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe.

10.  Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych
osobowych ( Dz.U. Z 2002r.Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)

Dokumenty należy składać w sekretariacie pokój nr 15 Urzędu Gminy w Seceminie
 ul. Struga 2  29-145 Secemin lub drogą pocztową ( za datę doręczenia dokumentów przekazanych drogą pocztową przyjmuje się datę wpływu do sekretariatu, dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane) w zamkniętych kopertach z adnotacją „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Kierownik Referatu ds. Inwestycji, Infrastruktury, Środków Pomocowych i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia18lutego 2011 roku do godz.15.00.

            Dodatkowych informacji o naborze udziela Sekretarz Gminy pokój nr 16 tel.(34) 355 60 17 wew. 25. O terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani przez tutejszy Urząd. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.secemin.eobip.pl Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Secemin.

WÓJT

mgr Sławomir Krzysztofik

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
admin
Data wytworzenia:
2011-02-01
Data publikacji:
2011-02-01
Data ostatniej zmiany:
2011-02-08

attach_file Załączniki