NABÓR WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU W 2013 ROKU.
Wójt Gminy Secemin ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie w 2013 r., usługi załadunku, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest.
Wnioski mogą składać osoby fizyczne posiadające na terenie gminy Seceminbudynki mieszkalne lub gospodarcze pokryte wyrobami zawierającymi azbest.
1. Dofinansowaniu podlegają w 100% koszty załadunku, transportu i utylizacjiwyrobów zawierających azbest demontowanych z obiektów budowlanych oraz składowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych położonych na terenie gminy Secemin.
2. Z dofinansowania skorzystać mogą osoby fizyczne będące właścicielami(współwłaścicielami, wieczystymi użytkownikami) budynków mieszkalnych i budynków gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Secemin.
3. Dofinansowanie nie obejmuje tej części obiektu budowlanego, która jest wykorzystywana do prowadzenia działalności gospodarczej.
Wniosek należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin.
Wnioski o dofinansowanie będą realizowane według kolejności ich złożenia do czasu wyczerpania środków pieniężnych przeznaczonych w budżecie w 2013 roku oraz dotacji na realizację zadań założonych w „Programie usuwania azbestu z terenu Gminy Secemin”.
UWAGA!
Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych oraz kosztów uzgodnień i dokumentacji technicznej.
Wójt Gminy Secemin
Sławomir Krzysztofik
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- ug
- Data wytworzenia:
- 2013-05-07
- Data publikacji:
- 2013-05-07
- Data ostatniej zmiany:
- 2013-05-10