OGŁOSZENIE

NABÓR WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU W 2013 ROKU.

 

 

            Wójt Gminy Secemin ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie w 2013 r., usługi załadunku, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest.

         

Wnioski mogą składać osoby fizyczne posiadające na terenie gminy Seceminbudynki mieszkalne lub gospodarcze pokryte wyrobami zawierającymi azbest.

 

1.    Dofinansowaniu podlegają w 100% koszty załadunku, transportu i utylizacjiwyrobów zawierających azbest demontowanych z obiektów budowlanych oraz składowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych położonych na terenie gminy Secemin.

 

2.    Z dofinansowania skorzystać mogą osoby fizyczne będące właścicielami(współwłaścicielami, wieczystymi użytkownikami) budynków mieszkalnych i budynków gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Secemin.

 3.   Dofinansowanie nie obejmuje tej części obiektu budowlanego, która jest wykorzystywana do prowadzenia działalności gospodarczej.

 

            Wniosek należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin.

            Wnioski o dofinansowanie będą realizowane według kolejności ich złożenia do czasu wyczerpania środków pieniężnych przeznaczonych w budżecie w 2013 roku oraz dotacji na realizację zadań założonych w „Programie usuwania azbestu z terenu Gminy Secemin”.

UWAGA!
Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych oraz
kosztów uzgodnień i dokumentacji technicznej.

 

 

           

Wójt Gminy Secemin

Sławomir Krzysztofik

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
ug
Data wytworzenia:
2013-05-07
Data publikacji:
2013-05-07
Data ostatniej zmiany:
2013-05-10

attach_file Załączniki