NABÓR WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU W 2019 ROKU
Wójt Gminy Secemin ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie w 2019 r.,usługi demontażu, załadunku, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest.
Wnioski mogą składać osoby fizyczne posiadające na terenie gminy Secemin budynki mieszkalne lub gospodarcze pokryte wyrobami zawierającymi azbest.
Wniosek należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin w terminie do dnia 29.03.2019 r.
- Dofinansowaniu podlegają w 100% koszty demontażu, załadunku transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest demontowanych z obiektów budowlanych oraz składowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych położonych na terenie gminy Secemin.
- Z dofinansowania skorzystać mogą osoby fizyczne będące właścicielami (współwłaścicielami, wieczystymi użytkownikami) budynków mieszkalnych i budynków gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Secemin.
- Dofinansowanie nie obejmuje tej części obiektu budowlanego, która jest wykorzystywana do prowadzenia działalności gospodarczej.
Wniosek o dofinansowanie usuwania azbestu dostępny jest na stronie
internetowej www.secemin.pl w zakładce ,,Nabór wniosków na usuwanie
azbestu” oraz w pok. nr 5 Urzędu Gminy Secemin.
Wnioski o dofinansowanie będą realizowane według kolejności ich złożenia do czasu wyczerpania środków pieniężnych przeznaczonych w 2019 roku na realizację zadań założonych w „Programie usuwania azbestu z terenu Gminy Secemin”.
UWAGA!
Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych oraz kosztów uzgodnień i dokumentacji technicznej.
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- ug
- Data wytworzenia:
- 2019-03-01
- Data publikacji:
- 2019-03-01
- Data ostatniej zmiany:
- 2019-10-29