Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców w Gminie Secemin
Karta usługi
Urząd Gminy Secemin
ul. Struga 2, 29-145 Secemin
tel.34/3995736
UDOSTĘPNIENIE REJESTRU WYBORCÓW
Podstawa prawna:
· Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 754z późniejszymi zmianami),
· Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (tekst jednolity Dz. U z 2017 roku, poz. 1316 z późniejszymi zmianami).
Art. 18 Kodeksu wyborczego.
Forma załatwienia sprawy:
Rejestr wyborców jest udostępniany, na pisemny wniosek, do wglądu w siedzibie Urzędu, po okazaniu dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem.
Wymagane dokumenty:
· wniosek o udostępnienie rejestru wyborców,
Dokumenty do wglądu:
· dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
Opłaty
Wysokość opłat: brak
Termin załatwienia sprawy
Niezwłocznie
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin
Referat Spraw Obywatelskich
pokój nr 8, tel.34/355 60 17 wew.36
Pn.- Pt. 7:30 – 15:30
Sposób odbierania dokumentów
Osobiście w Referacie Spraw Obywatelskich, pokój nr 8
Uwagi
Do rejestru wyborców można się wpisać przez cały rok.