WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O STANIE MAJĄTKOWYM GOSPODARSTWA ROLNEGO
Urząd Gminy Secemin ul. Struga 2 29 -145 Secemin tel.:34 3556017 34 3556077 fax: 34 3906860 www.secemin.pl |
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O STANIE MAJĄTKOWYM GOSPODARSTWA ROLNEGO |
I. Podstawa Prawna: · Art. 306a par.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 900). · Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2019 r. poz.1000). |
II. Wymagany wniosek: Formularz wniosku dostępny jest: · w wersji papierowej w referacie finansowym pok. Nr 6 · w formie elektronicznej – wzór wniosku |
III. Załączniki do wniosku: · Dowód uiszczenia opłaty skarbowej. |
IV. Dokumenty do wglądu: · Brak |
V. Opłaty · Opłata za wydanie zaświadczenia wynosi – 17,00 zł · Opłatę należy dokonać przelewem na konto Urzędu Gminy Secemin: Bank Spółdzielczy we Włoszczowie Oddział w Seceminie 70 8276 1026 2100 0003 03001. |
VI. Termin załatwienia sprawy Niezwłocznie lub nie później niż 7 dni. |
VII. Miejsce załatwienia sprawy Adres: Urząd Gminy Secemin ul. Struga 2 29-145 Secemin pokój Nr 6 tel. 34 3995729 |
VIII. Godziny pracy Pn.- Pt. 730 - 1530 |
IX. Tryb odwoławczy Brak |
X. Uwagi Brak |
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- ug
- Data wytworzenia:
- 2020-07-17
- Data publikacji:
- 2020-07-17
- Data ostatniej zmiany:
- 2021-08-13
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Secemin
- Wprowadził do systemu: ug
- Data utworzenia: 2020-07-17
- Data publikacji: 2020-07-17
- Ostatnia zmiana: 2024-06-16