Planowanie przestrzenne

herbUrząd Gminy Secemin
ul. Struga 2, 29-145 Secemin
tel. (34) 355 60 17, (34) 355 60 77,
fax. (34) 390 68 60
www.secemin.pl


Karta Informacyjna Nr RG-20


Tytuł: Wydanie opinii o zgodności projektów podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego


I. Podstawa Prawna

 

  • art. 93 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zmianami)
  • § 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004r. Nr 268, poz.2663)
  • art. 123 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98,poz. 1071 z późn. zm.)
  • ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

 


II. Wymagany wniosek

Formularz wniosku dostępny jest:

    • w wersji papierowej w Referacie Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - pokój nr 5a (parter)
    • w formie elektronicznej - wzór wniosku ikonka word ikona pdf

 


III. Załączniki do wniosku

    •  3 egz. wstępnego projektu podziału sporządzonego na kopii mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku - na kopii mapy katastralnej, uzupełnionej o niezbędne dla projektu podziału elementy zagospodarowania terenu,
    • tytuł własności do nieruchomości / wypis z KW lub akt notarialny, akt własności ziemi, postanowienie sądu/,
    • wypis z ewidencji gruntów,
    • ewentualne upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu wnioskodawcy.

IV. Dokumenty do wglądu

Brak

 


V. Opłaty

Nie pobiera się opłaty skarbowej.


VI. Termin załatwienia sprawy

Nie później niż w ciągu miesiąca


VII. Miejsce załatwienia sprawy

Adres: Urząd Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin

pokój 5a, tel. (34) 399 57 41
Pracownik: Izabela Drążkiewicz


VIII. Godziny pracy

Pn. - Pt. 7:30 - 15:30


IX. Tryb odwoławczy

Na postanowienie służy stronom zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, za pośrednictwem Wójta Gminy Secemin, w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.


X. Uwagi

    • Wnioski wraz załącznikami składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Secemin pok. Nr 13 – II piętro,
    • W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia,
    • Uprawomocnienie postanowienia następuje po 7 dniach od daty jego doręczenia stronom, w przypadku nie odwołania się strony od postanowienia.

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
ug
Data wytworzenia:
2012-02-28
Data publikacji:
2012-02-28
Data ostatniej zmiany:
2021-07-12