Urząd Gminy Secemin
ul. Struga 2, 29-145 Secemin
tel. (34) 355 60 17, (34) 355 60 77,
fax. (34) 390 68 60
www.secemin.pl
Karta Informacyjna Nr RG-18
Tytuł: Wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
I. Podstawa Prawna
-
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późniejszymi zmianami – art. 30;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., nr 225, poz.1635 z późn. zm.).
II. Wymagany wniosek
Formularz wniosku dostępny jest:
-
- w wersji papierowej w Referacie Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - pokój nr 5a (parter)
- w formie elektronicznej - wzór wniosku
III. Załączniki do wniosku
Brak
IV. Dokumenty do wglądu
Wypis z rejestru gruntów.
V. Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17 zł.
Opłatę należy dokonać przelewem na konto Urzędu Gminy Secemin: Bank Spółdzielczy we Włoszczowie Oddział w Seceminie 70 8276 1026 2102 0000 0303 0001.
VI. Termin załatwienia sprawy
Nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku.
VII. Miejsce załatwienia sprawy
Adres: Urząd Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin
pokój 5a, tel. (34) 399 57 41
Pracownik: Izabela Drązkiewicz
VIII. Godziny pracy
Pn. - Pt. 7:30 - 15:30
IX. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
X. Uwagi
Wójt Gminy wydaje zaświadczenia, potwierdzające fakty albo stan prawny, wynikające z prowadzonej ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w posiadaniu Urzędu Gminy.
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Gminy Secemin
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- ug
- Data wytworzenia:
- 2012-02-28
- Data publikacji:
- 2012-02-28
- Data ostatniej zmiany:
- 2021-07-12