Planowanie przestrzenne

herbUrząd Gminy Secemin
ul. Struga 2, 29-145 Secemin
tel. (34) 355 60 17, (34) 355 60 77,
fax. (34) 390 68 60
www.secemin.pl


Karta Informacyjna Nr RG-18


Tytuł: Wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego


I. Podstawa Prawna

 

    • Ustawa z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym   Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późniejszymi zmianami – art. 30;
    • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
    • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., nr 225, poz.1635 z późn. zm.).

 


II. Wymagany wniosek

Formularz wniosku dostępny jest:

    • w wersji papierowej w Referacie Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - pokój nr 5a (parter)
    • w formie elektronicznej - wzór wniosku ikonka word ikona pdf

 


III. Załączniki do wniosku

Brak


IV. Dokumenty do wglądu

Wypis z rejestru gruntów.


V. Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17 zł.

Opłatę należy dokonać przelewem na konto Urzędu Gminy Secemin: Bank Spółdzielczy we Włoszczowie Oddział w Seceminie 70 8276 1026 2102 0000 0303 0001.


VI. Termin załatwienia sprawy

Nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku.


VII. Miejsce załatwienia sprawy

Adres: Urząd Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin

pokój 5a, tel. (34) 399 57 41
Pracownik: Izabela Drązkiewicz


VIII. Godziny pracy

Pn. - Pt. 7:30 - 15:30


IX. Tryb odwoławczy

Nie przysługuje


X. Uwagi

Wójt Gminy wydaje zaświadczenia, potwierdzające fakty albo stan prawny, wynikające z prowadzonej ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w posiadaniu Urzędu Gminy.


 

Podmiot udostępniający:
Urząd Gminy Secemin
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
ug
Data wytworzenia:
2012-02-28
Data publikacji:
2012-02-28
Data ostatniej zmiany:
2021-07-12

attach_file Załączniki